Vstupní údaje
Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.
Cílení: Slovenská republika
Období: 1. 11. 2016 – 18. 12. 2016
Výchozí situace
Klient s desetiletou působností na českém s rozšířenou působností na slovenském trhu provozuje e-shop se zaměřením na koupelnové vybavení – vany, sprchové kouty, sanitární keramika. Své produkty obchod nabízí zákazníkům výhradně prostřednictvím e-shopu.
Sledování období prodeje: 1.5. - 31.7.2016
Cíle
- Zvýšení povědomí o značce
- Podpora vlastní dovážené značky produktů
- Zvýšení návštěvnosti přímého přístupu a brandové vyhledávání
- Zvýšení tržeb z prodeje produktů
- Práce na technické stránce webu
Naše práce
- E-shop jsme realizovali, provádíme jeho technickou správu a kompletní on-line marketing.
- podstatné rozšíření PPC kampaní Google Adwords ve vyhledavací síti
- Facebook marketing na podporu značky
- nastavení dynamického remarketingu v obsahové síti a na Facebooku (data exportována z externích souborů)
- produktový marketing v kategoriích Heuréka
- psaní a publikace reklamních článků
- zdokonalování technické stránky webu
- SEO - linkbuilding
- SEO onpage optimalizace
Výsledky
- Meziroční nárůst tržeb na Slovensku o 200 % [digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]
- Meziroční navýšení návštěvnosti z organického vyhledávání Google o 190 %
- Meziroční navýšení přímé návštěvnosti o 150 %
- Úspěšné zavedení značky na slovenský trh
- Zkrácení délky trasy zákazníka k nákupu
- Zrychlení načítání stránky o 25 %
[/digilabs_forms_content_lock]