Zavedení značky koupelnového zboží na Slovensku - Digitální agentura - Next Vision

Zavedení značky koupelnového zboží na Slovensku

  • Meziroční nárůst tržeb na Slovensku o 200 %
  • Meziroční navýšení návštěvnosti z organického vyhledávání Google o 190 %
  • Meziroční navýšení přímé návštěvnosti o 150 %
  • Úspěšné zavedení značky na slovenský trh
Moderní koupelna
Číst dál Chci konzultaci zdarma

200

% nárůst tržeb na Slovensku

190

% navýšení návštěvnosti z Googlu

150

% meziroční návyšení přímé návětěvnosti

Kampaň trochu rozvláčněji

Vstupní údaje

Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.

Cílení: Slovenská republika

Období: 1. 11. 2016 – 18. 12. 2016

Výchozí situace

Klient s  desetiletou působností na českém s rozšířenou působností na slovenském trhu provozuje e-shop se zaměřením na koupelnové vybavení – vany, sprchové kouty, sanitární keramika. Své produkty obchod nabízí zákazníkům výhradně prostřednictvím e-shopu.  

Sledování období prodeje: 1.5. - 31.7.2016

Cíle

  • Zvýšení povědomí o značce
  • Podpora vlastní dovážené značky produktů
  • Zvýšení návštěvnosti přímého přístupu a brandové vyhledávání
  • Zvýšení tržeb z prodeje produktů
  • Práce na technické stránce webu

Naše práce

  • E-shop jsme realizovali, provádíme jeho technickou správu a kompletní on-line marketing.
  • podstatné rozšíření PPC kampaní Google Adwords ve vyhledavací síti
  • Facebook marketing na podporu značky
  • nastavení dynamického remarketingu v obsahové síti a na Facebooku (data exportována z externích souborů)
  • produktový marketing v kategoriích Heuréka
  • psaní a publikace reklamních článků
  • zdokonalování technické stránky webu
  • SEO - linkbuilding
  • SEO onpage optimalizace

Výsledky

  • Meziroční nárůst tržeb na Slovensku o 200 % 
  • Meziroční navýšení návštěvnosti z organického vyhledávání Google o 190 % 
  • Meziroční navýšení přímé návštěvnosti o 150 %
  • Úspěšné zavedení značky na slovenský trh
  • Zkrácení délky trasy zákazníka k nákupu
  • Zrychlení načítání stránky o 25 %

 

 

22. 1. 2017

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









Na spam nemáme čas. Odesláním svých údajů souhlasíte s jejich zpracováním za účelem vyřízení poptávky. To je celé.




Přečtěte si i další příběhy