200

% nárůst tržeb na Slovensku

190

% navýšení návštěvnosti z Googlu

150

% meziroční návyšení přímé návětěvnosti

Vstupní údaje

Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény.

Cílení: Slovenská republika

Období: 1. 11. 2016 – 18. 12. 2016

Výchozí situace

Klient s  desetiletou působností na českém s rozšířenou působností na slovenském trhu provozuje e-shop se zaměřením na koupelnové vybavení – vany, sprchové kouty, sanitární keramika. Své produkty obchod nabízí zákazníkům výhradně prostřednictvím e-shopu.  

Sledování období prodeje: 1.5. - 31.7.2016

Cíle

  • Zvýšení povědomí o značce
  • Podpora vlastní dovážené značky produktů
  • Zvýšení návštěvnosti přímého přístupu a brandové vyhledávání
  • Zvýšení tržeb z prodeje produktů
  • Práce na technické stránce webu

Naše práce

  • E-shop jsme realizovali, provádíme jeho technickou správu a kompletní on-line marketing.
  • podstatné rozšíření PPC kampaní Google Adwords ve vyhledavací síti
  • Facebook marketing na podporu značky
  • nastavení dynamického remarketingu v obsahové síti a na Facebooku (data exportována z externích souborů)
  • produktový marketing v kategoriích Heuréka
  • psaní a publikace reklamních článků
  • zdokonalování technické stránky webu
  • SEO - linkbuilding
  • SEO onpage optimalizace

Výsledky

  • Meziroční nárůst tržeb na Slovensku o 200 % 
  • [digilabs_forms_content_lock form="odemceni-obsahu" conditional="popup“]
  • Meziroční navýšení návštěvnosti z organického vyhledávání Google o 190 % 
  • Meziroční navýšení přímé návštěvnosti o 150 %
  • Úspěšné zavedení značky na slovenský trh
  • Zkrácení délky trasy zákazníka k nákupu
  • Zrychlení načítání stránky o 25 %

 

 

[/digilabs_forms_content_lock]

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Jste připraveni posunout své podnikání na další úroveň?

Jaký máte celkový rozpočet na marketing a reklamu?

K jaké investici se nejvíce blížíte? Tuto informaci potřebujeme proto, abychom si udělali lepší obrázek o rozsahu možné spolupráce.
20 000 KčS takovým rozpočtem vám v marketingu nedokážeme pomoci. A pravděpodobně ani naše konkurence.
50 000 KčPočítejte spíše s jednorázovými pracemi. Budeme se snažit, abyste příště klikli více doprava!
200 000 KčMáte menší projekt? Tento rozpočet nám na jeho pravidelné opečovávání bude stačit.
500 000 KčInvestice do kvalitního marketingu se vyplatí. Děkujeme, že jste si toho vědomi!
1 000 000 KčJde vidět, že to s vaší snahou myslíte vážně. Využijeme všech dostupných sil. Pozor — po zboží ve vašich skladech se jen zapráší.
100 000 000 KčStátní zakázky neděláme. Nebo jste vyhráli v loterii?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním Vašich údajů společností Next Vision pro účely kontaktování Vaší osoby v rámci odeslané poptávky či dotazu.

Pokud neradi čekáte, můžete nám rovnou zavolat.

+420 797 724 661

Petr Myšák, jednatel, kontakt

 

Spojeni budete s Petrem, který rád pomůže vašemu byznysu.
Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku v časech 8:00 - 16:30

Přečtěte si i další příběhy

Expanze e-shopu do zahraničí, do rumunska, PPC a SEO

Případová studie

Jak jsme za první rok prodali elektroniku za 13 mil. Kč na novém trhu

13mil. Kč tržeb
5měsíců do dosažení profitability
13% průměrné PNO
30% podíl tržeb Emagu
Zobrazit případovou studii
Případová studie Aerium privátní značka

Případová studie

Případová studie SEO a PR: Jak jsme prodali tisíce elektrokoloběžek vlastní značky AERIUM

198% nárůst prodejů
65% nárůst hledanosti brandu
42% nárůst návštěvnosti z Organicu
15% celkové PNO
Zobrazit případovou studii

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo