Zvýšení tržeb o 300 % se snížením CPA o 64 % - Digitální agentura - Next Vision

Zvýšení tržeb o 300 % se snížením CPA o 64 %

  • Zvýšení tržeb o 300% v květnu oproti únoru
  • Snížení CPA (ceny za konverzi) v AdWords z 250 Kč na 90 Kč
Pipa oils logo
Číst dál Chci konzultaci zdarma

Kampaň trochu rozvláčněji

Vstupní údaje

PiPa-Oils oficiální distributor firmy Millers Oils, výrobce pokrokových olejů, maziv a aditiv nejen pro automobily. Miller Oils je anglická rodinná firma založená v roce 1887. Firma klade silný důraz na osobní a spolehlivé služby zákazníkům společně s pověstnou excelentní kvalitou.Díky stálým investicím do vývoje produktů, nejvyšší úrovni používané technologie a systému výstupní kontroly kvality náleží výrobky Millers Oils k nejpokrokovějším na světě.

Produkty PiPa-Oils využívají například

  • WORLD RALLY CHAMPIONSHIP - MARTIN PROKOP
  • ORSÁK RALLY SPORT - ŠKODA FABIA S2000

Začátek spolupráce: Únor 2016

Výchozí stav

Firma vedla  marketing pouze svépomocí. PPC kampaně fungovaly jen v základním nastavení a zároveň byly kampaně v případě AdWords špatně nastavené. V kampaních byla použita obecná klíčová slova a cílení neodpovídalo cílové skupině - cílení bylo nastaveno na skupiny, které hledají mnohem levnější zboží.

Naše práce

  • Nastavení Adwords a Sklik textových inzerátů na top produkty, zvýšení skóre relevance
  • Nastavení Google nákupu a rozčlenění na brand a non-brand výrazy
  • Nastavení Sklik PLA kampaní
  • Nastavení dynamického retargetingu na Googlu
  • Nastavení dynamického retargetingu na Facebooku​​

Výsledky

  • Zvýšení tržeb o 300% v květnu oproti únoru
  • Snížení CPA (ceny za konverzi) v AdWords z 250 Kč na 90 Kč

​Povedlo se nám tedy snížit náklady na konverze o cca 64 % a zároveň zvýšit tržby o 300%. Což v konečném výsledku potvrzuje fakt, že pouze dobrý produkt nestačí, je třeba pracovat i na kvalitním marketingu. Zvláště u kvalitních a prémiových značek je třeba dokázat zákazníky přesvědčit o kvalitách produktů a jeho přidaných hodnotách.

objednávky pipa oils

28. 6. 2016

MÁTE DOTAZ ČI POPTÁVKU?

Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět

První telefonická konzultace je zcela zdarma









V ideálním světě bychom měli čas na spam. V něm ale nežijeme a tak vás spamovat nebudeme. Své údaje nám tak dáváte za účelem vyřízení poptávky a nic víc.




Přečtěte si i další příběhy