Příběhy

Případové studie a příběhy našich zákazníků





SEO případová studie: Jak jsme klientovi navýšili organickou návštěvnost o 167 % a plně vytížili jeho výrobní kapacity

V této případové studii Vám ukážeme, jak jsme klientovi z vysoce konkurenčního oboru polygrafie navýšili organickou návštěvnost o 167 % a plně zaměstnali jeho výrobní kapacity. A co je na tom nejlepší? Náklady jsme drželi na uzdě a těžili především z historie webu i když nebyla zcela růžová a měli jsme velké pochybnosti jak se celkový vývoj...

Jak posunout zaběhnutý e-shop o 80 % za jediný rok

Získat návštěvnost nebo zvednout tržby o stovky procent u nového projektu může být snadné. V této případové studii se proto podíváme, jak jsme zvedli tržby zaběhnutého eshopu Vzdušín.cz, který byl na trhu již 4 roky a podařilo se nám zvýšit tržby meziročně o 80 %. Hlavní dosažené výsledky: Prodáno přes 1 700 klimatizací, PNO 6,6 %, ROI...

Prodej 300 zubních implantátů dentální kliniky EsthetX

Výchozí situace Na jaře 2017 jsme začali pracovat pro soukromou dentální kliniku EsthetX. Klinika sídlí v centru Prahy na Václavském náměstí a vedoucím lékařem je MUDr. Václav Kopecký. EsthetX dělá špičkovou komplexní zubní péči a pan Kopecký je předním českým lékařem v oblasti zubních implantátů. Klinika provozuje podpůrné webové stránky...

Tržby téměř 4 mil. Kč za 5 měsíců díky Facebook reklamě?

V létě v roce 2018 nás oslovil klient, který se zabývá prodejem doplňků stravy. Poptával pomoc s Facebook reklamou. Před námi už spolupracoval s několika freelancery a agenturami a nikdy nebyl spokojen. Neváhali jsme a rádi tuto výzvu přijali. Klient si nepřál být jmenován, proto v případové studii najdete jen souhrnná čísla. Struktura...

Jak rozjet e-shop z 0 na 1,5 milionu za 72 dní a být v zisku

  V této případové studii se podíváme na to, jak se nám podařilo rozjet úplně nový e-shop, bez velkých vstupních analýz, jaké prodejní kanály jsme využili a dosáhli tak objednávek v hodnotě přes 1 615 000 Kč během 72 dní. Ukážeme stručně postup, jak jsme se dostali do kladných čísel a našli produkt, který měl na svědomí 30 % všech...

Cyklo e-shop: srovnání před a po zavedení PPC reklam

Rozdíl v tržbách eshopu bez PPC reklamy a s ní Mnoho menších e-shopů se pořád inzerci v PPC systémech brání s tvrzením, že se jim to nejspíš nevyplatí, nebo že mají špatné zkušenosti. Tento příklad ukazuje prodejce snowboardů, kol a cyklo vybavení Velokram.cz, který na trhu působí přes 10 let a do letošní sezony PPC reklamy...

E-shopu se šperky stouply příjmy z reklam o 107% !

Zadání O e-shopu E-shop nabízí stříbrné a ocelové šperky. Obchod má výdejní místo v centru Prahy na Václavském náměstí. V sortimentu obchodu najdete prsteny, náušnice, náramky, přívěsky, náhrdelníky nebo řetízky. Výchozí situace Správu kampaní jsme přebírali v polovině listopadu před největší vánoční sezonou. Cílem byla podpora...

Nárůst tržeb snowboardového vybavení o 57 % po nasazení PPC reklamy

O obchodu Velokrám.cz   Firma Velokrám zajišťuje prodej jízdních kol a snowboardů od roku 2008. Velokram.cz je internetový obchod s cyklistýckými a snowboardovými potřebami mezi jehož hlavní priority patří jednoduchost, přehlednost, rychlost, plynulost a schopnost vyhovět svým zákazníkům v maximální možné míře. Výchozí...

Facebook jako výkonnostní i komunitní kanál pro e-shop s nábytkem

Výchozí situace Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény. Období: 4. říjen 2016 až 12. květen 2017 Na podzim nás oslovil klient, internetový obchod s nábytkem z masivního pravého dřeva, ratanu a jiných vysoce kvalitních přírodních materiálů, že by...

Zavedení značky koupelnového zboží na Slovensku

  Vstupní údaje Statistiky uvedené v této případové studii jsou pravdivé. Pro ochranu obchodního tajemství ale nemůžeme uvádět název domény. Cílení: Slovenská republika Období: 1. 11. 2016 – 18. 12. 2016 Výchozí situace Klient s  desetiletou působností na českém s rozšířenou působností na slovenském trhu...

Proč se vyplatí věnovat svému webu a být o krok napřed?

Webové stránky se vždy tvoří s konkrétním motivem. Může jít o prodej zboží, firemní vizitku nebo cokoli jiného. Vždy ale chceme, aby web splňoval cíl, se kterým jsme ho tvořili. Tvorba webu je jen začátek cesty ke konverzím, návštěvnosti, dohledatelnosti a v konečném výsledku ziskům samotným. Nová webová stránka je jen hrubý produkt, který...



Pomáhali jsme také značkám

Philco spotřebiče
Concept spotřebiče
 
Remko
WellMall koupelny
 
 
Asekol
Laser Esthetic
 
 
Holmes Place
Fleurop
 
 
ASP Group
Vzdušín
 
Jake James
INcomputer
 
 
 
Ketofit
Capirelli
 
Scott
Eiffel Optic
 
 
Fiemme
Eset
 
 

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace