Samuel vyrábí cider aneb Hledáme MKT projekťáka

Když jsme začali do Next Vision kupovat cider, nenapadlo nás, že našemu šéfovi zachutná tak, že se rozhodne koupit sad a vyrábět si ho sám. A tak si Samuel zkracuje úvazek a my hledáme někoho, kdo s námi bude řídit klientské projekty v našem marketingovém týmu.

NEXT VISION má za sebou 4 roky existence a profilem jsme spíše rychle rostoucí “start-up” než nudný korporát. Věkový průměr je u nás pod číslem 30. :) Základním principem u nás je svoboda myšlení, tvoření, názorů i pracovní doby. Zatím nám to šlape a máme za sebou přes 450 webových realizací a bezpočet reklamních kampaní.

Vedl jsi již pár online projektů a baví tě marketing?

Hledáme někoho, kdo má marketing v srdci a organizační schopnosti pevně v rukách. Kdo uvažuje systematicky, zvládá time management a nebojí se vést vlastní tým markeťáků. Kdo má ambice a potenciál zvednout klientův projekt o level výš. Kdo může, ale nemusí mít rád cider. A měl by mít hlavu plnou nápadů, jak zlepšit a zjednodušit práci sobě i svým kolegům.

Co tě čeká po nástupu?

Nejdříve bude testovací režim. Dostaneš na starosti několik projektů od již zavedených po úplně nové klienty. Společně si u každého projektu řekneme, jaké jsou cíle, PNO, rozpočty a nastavíme si pravidla, jaký bude postup. Očekáváme jistou dávku samostatnosti, ale Samuel a další kolegové ti budou k ruce. Jakmile zjistíme, že si pracovně i lidsky sedneme, dostaneš více a více svobody, ale i zodpovědnosti.

Kdo bys měl/a být a jaké potřebuješ dovednosti

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Zkušenost se správou marketingových projektů minimálně 2 roky.
  • Uživatelskou znalost MKT nástrojů a pojmů (GA, GTM, HotJar, Optimize, Adwords, Sklik atp) - nehledáme ale analytika.
  • Znalost anglického jazyka - stačí komunikačně kvůli zahraničním klientům.
  • Organizační schopnosti, systematičnost.
  • Proaktivitu posouvat sebe, svůj tým i projekt klienta.
  • Velký smysl pro detail a pečlivost.

Co získáš:

  • Plat: od 40 do 60 000 Kč měsíčně (dle zkušeností)
  • Práci na: full time
  • Typ úvazku: HPP / ŽL
  • Kvartální odměny: z fakturace marketingového oddělení
  • Roční odměny: dle výsledků hospodaření firmy
  • Benefitní program: vzdělávání a účast na zajímavých konferencích dle vlastního výběru
  • Občerstvení na pracovišti: a neznamená to jenom obligátní čaj a rozpustný kafe v kuchyňce
  • Kreativní vyžití: možnost publikovat články na náš web a inkasovat za to příjemný bonus
  • Práci v centru Prahy: můžeš se k nám připojit v kanclu přímo u Václaváku
  • Home office: nebo pracuj odkudkoliv chceš, a to častěji než jednou za uherák
  • Svoboda: pracuj kdy chceš a kolik hodin chceš - hlavně, že to šlape
  • Neomezená dovolená: pokud svou práci zvládáš, pracuj klidně méně :)
  • Příležitost: podílet se na rychlém rozvoji firmy a ovlivňovat, jak se věci dějí

Pošli na adresu info@nextvision.cz svůj životopis a něco málo slov o sobě a proč tě marketing baví.

Do předmětu emailu piš Chci být projekťák” nebo třeba “Nesnáším cider”.

  • Petr Jednatel
  • Samuel Výkonný ředitel
  • Tomáš Social media specialista
  • Kuba PPC a Social media specialista
  • Igor PPC specialista

  • Viktor SEO specialista

  • Jitka Marketing Coordinator
  • David Vývojář
  • Peter PHP back-end vývojář

Publikujeme na blogu

Jak šířka okrajů a délka řádků obsahu ovlivňují čitelnost webu

Stalo se vám někdy, že jste strávili až příliš času čtením textu na webu? Důvodem nemusí být velké množství textu. Studie totiž ukazují, že šířka okrajů a délka řádků výrazně ovlivňují čitelnost – konkrétně rychlost čtení a porozumění čtenému obsahu. Rychlost čtení Nebudeme si nic nalhávat, když uživatel může číst informace rychlým tempem,...

Dvě třetiny zákazníků preferují nákup v kamenných prodejnách

Žijeme v rychlé době plné technologických inovací a člověk může docela snadno propadnout dojmu, že všechno „důležité“ se odehrává za hranicemi internetu. Možná budete překvapeni, ale něco podobného nutně neplatí ve světě maloobchodního prodeje. Proč tedy není vlastní e-shop vždy tou nejlepší investicí? Česká pobočka agentury IPSOS, která patří...

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace