SEO

Kdo seje, ten sklízí

Cena od 10000 Kč

Buďte vidět tam, kde lidé hledají

Google, Seznam, Bing. Když tam nejste, na internetu neexistujete. Právě vyhledávačů se lidé nejčastěji ptají, když hledají určitý produkt nebo službu. Pokud nenajdou vás, najdou někoho jiného. Třeba vaši konkurenci. Vy jste dole, oni nahoře. Pojďme to změnit – oni nahoře, vy ještě výš!

Co pro vás uděláme? Po nezbytné analýze klíčových slov navrhneme postup, který vám pomůže na první stránku vyhledávačů. On-page a off-page faktory, linkbuilding, obsahová strategie, copywriting, úpravy struktury webu – postavíme dobře fungující stroj, který vám přivede návštěvníky, které opravdu zajímáte.


Kdy uvažovat o optimalizaci pro vyhledávače?

1. Chybí vám návštěvníci. Bez placených kampaní, PPC nebo e-mailingu je u vás prázdno. Na Google nebo Seznamu jste někde úplně dole.

2. Chybí vám relevantní návštěvníci. Ve vyhledávačích jste na prvních místech, jenže na klíčová slova, která vás neprodají. Kdo přijde, hned zase odejde.

3. Ve vyhledávačích jste byli, ale už nejste. Stane se. Někdy stačí drobnost a vyhledávače vás vyřadí z výsledků. Velká rána, pokud nemáte záložní zdroje návštěvnosti.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.


Proč optimalizovat pro vyhledávače s námi?

Garance prvních pozic? Neděláme!

Neslibujeme nemožné. Na schůzce vám rádi vysvětlíme proč.

Neděláme „jen něco“

Dobře víme, že jednotlivosti SEO nespasí. Vždy pracujeme s mixem několika taktik.

Stará se o vás zkušený tým

Copywriter, linkbuilder, SEO specialista. Důležité práce pokrýváme vlastními lidmi.

Jsme pořád poblíž

SEO je běh na dlouhou trať. Budeme s vám tak dlouho, jak bude třeba.

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás jako moderního...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace