Proč analýzu klíčových slov potřebujete?

  • Zjistíte, jakým způsobem vaši zákazníci hledají váš produkt či službu ve výsledcích vyhledávání
  • Zjistíte, jaký je skutečný potenciál SEO a jak z něj vytěžit maximum
  • Zjistíte, jak správně klíčová slova nebo fráze zakomponovat do webu
  • Zjistíte, jak nadále s webem pracovat ve vztahu k vyhledávaným dotazům

Jak při analýze postupujeme?

  1. Seznámíme se s vaším podnikáním abychom pochopili chování vaší cílové skupiny
  2. Sesbíráme veškerá data z různých zdrojů a vyhodnotíme potenciál trhu
  3. Data profiltrujeme o nerelevantní vyhledávací dotazy
  4. K datům získáme informace o hledanosti, konkurečnosti a důležitosti jednotlivých frází
  5. Vytvoříme klasifikační skupiny vyhledávacích dotazů
  6. Data zkompletujeme a prezentujeme

Klient by se měl z výsledné analýzy jasně dozvědět, jaké jsou výsledky, doporučení a postup dalších prací.

Co díky analýze získáte?

  • Ideální seznam frází, díky kterým vaše cílová skupina hledá váš produkt či služby
  • Informace o tom, jaké vstupní stránky na webu vám chybí (podklad pro návrh informační architektury)
  • Data k určení priorit v rámci plnění obchodních cílů (v jakých segmentech je největší potenciál)
  • Data pro ověření potenciálu trhu, která lze využít v rámci PPC kampaní

Ukázky výstupů

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Máte dotaz či poptávku? Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět.

Za první telefonickou konzultaci nic neplatíte.

Odesláním souhlasíte s tím, že zpracujeme výše uvedené údaje za účelem Vašeho kontaktování v souvislosti s Vaším dotazem či poptávkou.

Nechcete čekat? Volejte hned.

+420 732 982 895

Rádi Vás uslyšíme Po - Pá 08:00 - 17:00

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
My Fair Landia logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo