Proč analýzu klíčových slov potřebujete?
- Zjistíte, jakým způsobem vaši zákazníci hledají váš produkt či službu ve výsledcích vyhledávání
- Zjistíte, jaký je skutečný potenciál SEO a jak z něj vytěžit maximum
- Zjistíte, jak správně klíčová slova nebo fráze zakomponovat do webu
- Zjistíte, jak nadále s webem pracovat ve vztahu k vyhledávaným dotazům
Jak při analýze postupujeme?
- Seznámíme se s vaším podnikáním abychom pochopili chování vaší cílové skupiny
- Sesbíráme veškerá data z různých zdrojů a vyhodnotíme potenciál trhu
- Data profiltrujeme o nerelevantní vyhledávací dotazy
- K datům získáme informace o hledanosti, konkurečnosti a důležitosti jednotlivých frází
- Vytvoříme klasifikační skupiny vyhledávacích dotazů
- Data zkompletujeme a prezentujeme
Klient by se měl z výsledné analýzy jasně dozvědět, jaké jsou výsledky, doporučení a postup dalších prací.
Co díky analýze získáte?
- Ideální seznam frází, díky kterým vaše cílová skupina hledá váš produkt či služby
- Informace o tom, jaké vstupní stránky na webu vám chybí (podklad pro návrh informační architektury)
- Data k určení priorit v rámci plnění obchodních cílů (v jakých segmentech je největší potenciál)
- Data pro ověření potenciálu trhu, která lze využít v rámci PPC kampaní