Proč obsahovou analýzu potřebujete?

  • Zjistíte, zda je váš obsah čitelný, aktuální a unikátní
  • Zjistíte, zda je váš obsah pro vaší cílovou skupinu zajímavý či nikoliv
  • Zjistíte, zda pracujete správně s analýzou klíčových slov
  • Zjistíte, jaký obsah byste měli na svém webu řešit

Jak při analýze postupujeme?

  1. Podrobně se seznámíme s vaší cílovou skupinou, budou nás zajímat různé uživatelské scénáře a jednotlivé persony
  2. Sbíráme a analyzujeme dosavadní data (SEO data, chování uživatelů, míra zapojení, prodejní metriky…)
  3. Na základě dat sestavíme obsahovou strategii
  4. Podklady finalizujeme
  5. Prezentujeme klientovi

Klient by se měl z výsledné analýzy jasně dozvědět, jak aktuálně pracuje s obsahem, jaký obsah by měl na webu řešit (v návaznosti na nově vyhotovenou obsahovou strategii) a co tím získá (větší míru zapojení, vyšší návštěvnost, více objednávek/poptávek).

Co díky analýze získáte?

  • Komplexní obsahovou strategii
  • Cenné informace jak správně pracovat s obsahem na svém webu
  • Celou řadu nových klíčových slov, na která můžete v rámci obsahu cílit (keyword gap analýza)
  • Nová témata na rozšíření aktuálního obsahu na webu (content gap analýza)

ŽÁDOST O KONZULTACI ZDARMA

Máte dotaz či poptávku? Pošlete nám zprávu a my vám zavoláme zpět.

Za první telefonickou konzultaci nic neplatíte.

Odesláním souhlasíte s tím, že zpracujeme výše uvedené údaje za účelem Vašeho kontaktování v souvislosti s Vaším dotazem či poptávkou.

Nechcete čekat? Volejte hned.

+420 732 982 895

Rádi Vás uslyšíme Po - Pá 08:00 - 17:00

Pomáhali jsme značkám

Fleurop logo
Concept logo
My Fair Landia logo
Logo Vzdušín
KetoFit logo
VŠMVV logo
Remko logo
Wellmall logo
esthetx
Incomputer logo
Zdravýspánek.cz logo
Laser esthetic logo
Jake & James logo
Nature No Tea logo
Bioplace logo
Wooden Hero logo
Silver Republic logo
Tvůj lék logo