Proč obsahovou analýzu potřebujete?
- Zjistíte, zda je váš obsah čitelný, aktuální a unikátní
- Zjistíte, zda je váš obsah pro vaší cílovou skupinu zajímavý či nikoliv
- Zjistíte, zda pracujete správně s analýzou klíčových slov
- Zjistíte, jaký obsah byste měli na svém webu řešit
Jak při analýze postupujeme?
- Podrobně se seznámíme s vaší cílovou skupinou, budou nás zajímat různé uživatelské scénáře a jednotlivé persony
- Sbíráme a analyzujeme dosavadní data (SEO data, chování uživatelů, míra zapojení, prodejní metriky…)
- Na základě dat sestavíme obsahovou strategii
- Podklady finalizujeme
- Prezentujeme klientovi
Klient by se měl z výsledné analýzy jasně dozvědět, jak aktuálně pracuje s obsahem, jaký obsah by měl na webu řešit (v návaznosti na nově vyhotovenou obsahovou strategii) a co tím získá (větší míru zapojení, vyšší návštěvnost, více objednávek/poptávek).
Co díky analýze získáte?
- Komplexní obsahovou strategii
- Cenné informace jak správně pracovat s obsahem na svém webu
- Celou řadu nových klíčových slov, na která můžete v rámci obsahu cílit (keyword gap analýza)
- Nová témata na rozšíření aktuálního obsahu na webu (content gap analýza)