Pro firmu Hilding Anders jsme od základu vymýšleli, jak co nejjednodušeji zprostředkovat zákazníkům pořízení zdravotnické matrace i pro domácí využití. Cílovou skupinou jsou primárně lidé s obtížemi uvazující je většinu času na lůžko. Nákup za ně ve většině případů zprostředkovává člen rodiny, který potřebuje všechny informace na jednom místě. Zároveň potřebuje proces nákupu co nejjednodušší a nejrychlejší.
Zvolili jsme cestu klasického e-shopu s několika úpravami na míru, především kvůli možnosti částečné nebo úplné úhrady přes pojišťovnu. Klient zároveň ze začátku vyžadoval, aby e-shop sloužil pouze jako prezentace. Postupem času jsme přidávali i jazykové mutace a řešili různé individuální úpravy v rámci průběžných konzultací.
Mimo realizaci e-shopu průběžně pracujeme na SEO a v plánu jsou i PPC kampaně. Cílem je dostat do povědomí termíny jako „Antidekubitní matrace“ a ukázat možnost nákupu zdravotnické matrace i pro domácí využití, navíc s pomocí pojišťovny.