Pouze hrstka e-shopů může s čistým svědomím říct, že opravdu zná svého zákazníka. Přitom právě personalizovaná zákaznická zkušenost často rozhoduje o tom, zda daný zákazník nakoupí, nebo se radši poohlédne jinde.

V našem e-booku se dozvíte, jak definovat vaše publikum a proč byste tomuto procesu měli věnovat energii. Dále vás provedeme čtyřmi nákupními fázemi, na základě kterých je vhodné zákazníky oslovovat.

Povíme si i něco o hyperpersonalizaci a ochraně dat tak, aby všechny díly skládačky dokonale zapadly do sebe.

Jste připraveni posunout váš marketing na novou úroveň? V tom případě přejeme příjemné počtení! 🙂

Materiál vám pošleme do e-mailu po přihlášení

Současně se přihlásíte k odběru našeho newsletteru.
Nemějte obavu, nikdy nespamujeme. Zasíláme pouze jeden měsíčně.

Pokud jste materiál ve své schránce nenašli, nezapomeňte zkontrolovat složku se spamem.