Měřit znamená vědět

Cena od 5 000 Kč

Webová analytika

Kolik návštěvníků přišlo na naše stránky? A kolik jich hned odešlo? Kdo je u nás poprvé a kdo se k nám vrací pravidelně? Máme více objednávek z Facebooku, newsletterů nebo z vyhledávačů? Otázky, na které si bez nástrojů webové analytiky jen těžko odpovíte. Neměřit znamená nevědět.

Najměte si nás a změříme pro vás všechno, co změřit jde. A co nejde? To nakonec taky! Nastavíme Google Analytics, včetně pokročilých segmentů a multikanálů. Vyhodnotíme chování návštěvníků vašich stránek. Na základě zjištěných dat upravíme váš web a cíle marketingové strategie. Cílem jsou konverze, váš růst a zisk.


Proč nepodceňovat webovou analytiku?

1. Bez zpětné vazby nelze podnikat. Segmentace návštěvníků, odhalení slepých uliček na webu, plánování marketingových aktivit. Bez dobrého základu (analýzy dat) neřešitelný úkol.

2. Řekne vám, co dělají vaši návštěvníci. Řekne vám, co dělají vaši návštěvníci. Jaké stránky nejčastěji navštěvují? A kdy a kudy odcházejí? Vyznají se v nákupním procesu? S Google Analytics stačí pár kliknutí a máte jasno.

3. Zjistíte, kde vyděláváte i kde jste ve ztrátě.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.


Proč webovou analytiku s námi?

Analytics je základ, ale...

Pracujeme také s nástroji na A/B testy, heatmapy.

Propojíme analytiku s prodejními

Přímo v Google Analytics uvidíte své výsledky v Adwords.

Stačí nám přístupové údaje

Ostatní je na nás: Sběr dat, analýza, vyhodnocení, návrhy změn.

Konzultace i stálá spolupráce

Máte problém? Poradíme, vyřešíme. Dlouhodobá spolupráce? Jsme připraveni.

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás, jako moderního...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace