Měřit znamená vědět

Cena od 5 000 Kč

Webová analytika

Kolik návštěvníků přišlo na naše stránky? A kolik jich hned odešlo? Kdo je u nás poprvé a kdo se k nám vrací pravidelně? Máme více objednávek z Facebooku, newsletterů nebo z vyhledávačů? Otázky, na které si bez nástrojů webové analytiky jen těžko odpovíte. Neměřit znamená nevědět.

Najměte si nás a změříme pro vás všechno, co změřit jde. A co nejde? To nakonec taky! Nastavíme Google Analytics, včetně pokročilých segmentů a multikanálů. Vyhodnotíme chování návštěvníků vašich stránek. Na základě zjištěných dat upravíme váš web a cíle marketingové strategie. Cílem jsou konverze, váš růst a zisk.


Proč nepodceňovat webovou analytiku?

1. Bez zpětné vazby nelze podnikat. Segmentace návštěvníků, odhalení slepých uliček na webu, plánování marketingových aktivit. Bez dobrého základu (analýzy dat) neřešitelný úkol.

2. Řekne vám, co dělají vaši návštěvníci. Řekne vám, co dělají vaši návštěvníci. Jaké stránky nejčastěji navštěvují? A kdy a kudy odcházejí? Vyznají se v nákupním procesu? S Google Analytics stačí pár kliknutí a máte jasno.

3. Zjistíte, kde vyděláváte i kde jste ve ztrátě.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.


Proč webovou analytiku s námi?

Analytics je základ, ale...

Pracujeme také s nástroji na A/B testy, heatmapy.

Propojíme analytiku s prodejními

Přímo v Google Analytics uvidíte své výsledky v Adwords.

Stačí nám přístupové údaje

Ostatní je na nás: Sběr dat, analýza, vyhodnocení, návrhy změn.

Konzultace i stálá spolupráce

Máte problém? Poradíme, vyřešíme. Dlouhodobá spolupráce? Jsme připraveni.

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Je možné předpovídat, jestli budou uživatelé číst váš obsah?

Obsah je král, to už víme. Je ale možné nějak předpovídat reakce publika? Lidé jsou nevyzpytatelní, jednou celý článek doslova proletí, jindy čtou nezvykle pozorně. Je možné najít alespoň nějaký hrubý vzorec jejich chování? Ano. Když se během plánování a tvorby obsahu zaměříte na tzv. data-centrický přístup, hned začne všechno dávat větší...

Proč vaše webová stránka prostě musí počítat s mobilními telefony?

Přes chytré telefony a tablety dnes surfuje po internetu více než polovina uživatelů. Pokud nechcete mobilní návštěvníky hned odradit, musíte s nimi počítat. Je na ně váš web připraven? Odzvonilo počítačům? Více než polovina internetového provozu na světě dnes pochází z mobilních zařízení. Jen v roce 2017 se prodalo více než 1,5...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace