Tady nebýt e-shopy bolí

Cena od 5000 Kč

Zbožové vyhledávače

Heuréka, Zboží.cz, Google Nákupy. Fungují jako klasické vyhledávače, vyhledávají ale pouze v produktech tisíců zapojených e-shopů. Nejste mezi nimi? Napravte to a dožeňte konkurenci, využijte zbožové vyhledávače ve svůj prospěch! Ale pozor, strategie „nejnižší cena, nejlepší pozice“ opravdu není tou nejlepší.

Proč svěřit zbožové vyhledávače do naší péče? Zaregistrujeme váš obchod do těch nejdůležitějších. Nastavíme a upravíme XML feedy a propojíme je s Google Analytics. Pomůžeme s jejich optimalizací jako prodejního kanálu. Vezmeme vás do první ligy zbožových srovnávačů. Napořád!


Proč být ve zbožových vyhledávačích?

1. Získáte další silný prodejní kanál. Být vidět ve zbožových vyhledávačích je reklama „cíl v cíli". Kde jinde může být lepší být než tam, kde lidé hledají vaše zboží?

2. Zvýšíte svoji důvěryhodnost. Srovnávače vydávají certifikáty kvality. Mít Ověřeno zákazníky od Heuréky může být vaší rozhodující konkurenční výhoda.

3. Víte, co si myslí vaši zákazníci. Právě oni mají ve zbožových vyhledávačích možnost říct, co si o vás myslí. A zpětná vazba je to, co vás posouvá dál.

To jsou jen tři důvody z mnoha. Pojďme si o dalších popovídat na nezávazné schůzce.

Proč zbožové vyhledávače s námi?

Neztrácíte čas

Všechno zařídíme my: registraci, exporty, napojení na Google Analytics.

Máme know-how

Víme, co se zbožovým vyhledávačům líbí. A využijeme to ve váš prospěch.

Úpravy obratem

Změnila se specifikace XML feedu? Úpravy zapracujeme obratem.

Výkon na maximum

Používáme nástroje pro analýzu a automatická pravidla XML feedu. Vymáčkneme z něho maximum.

Certifikace Mergado

Jsme certifikovaný partner Mergado, aplikace pro analýzu optimalizace XML feedů.

Velcí i malí u nás mají stejné místo

Nerozlišujeme, jestli u nás utratíte 10 nebo 100 tisíc měsíčně. Co klient, to 100% péče.

Nezávazná poptávka


Publikujeme na blogu

Jak může správně navržený formulář ovlivnit míru konverze vašeho webu?

Vzrůstající konverze je předmětem zájmu každého, kdo se na webu snaží dlouhodobě vydělávat. Napadlo vás ale, že i podoba obyčejného formuláře může značně ovlivnit počet dokončených akcí? Právě na toto téma jsme si posvítili v dnešním článku. Přiveďte nové návštěvníky versus přimějte ty stávající k akci Jak zvýšit konverzi vašeho...

Atribuce při vyhodnocování reklam v Google Analytics – měříte konverze správně?

Zajímáte se při měření konverzí u vaší kampaně v Google Analytics o to, které kanály jsou jakou měrou zodpovědné za dokončený nákup? Ne? V tom případě je nejvyšší čas na seznámení s atribučními modely. Ušetříte náklady a zajistíte vyšší návratnost investic. A to za to přece stojí, ne? Měření konverzí je pro vás jako moderního...

Řekli o nás

Co o nás říkají naši zákazníci

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace